بیاین با کیمینی من اشنا بشید:"

  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓫𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
پنجشنبه ۲۴ تیر ۰۰ , ۱۹:۳۲ فرنگ عمه شیوا😍🍭 شصته پای عمو جی کی تو دهنم😐🍭فرنگیس شهید راه فهمیدن

یا الله😐🍭

ماشالا خوش امدم😂☕

خوش اومدی کیمینی#-#

خوش اومدم*-*

سلام دوست عزیزم
می‌تونم ازت یه خواهش بکنم؟
امکانش هست این لطف رو در حقم بکنی؟ 
می‌خوام اگه می‌شه منو با عنوان زیر توی وبت لینک کنی:

خرید فالوور اینستاگرام

https://followshe.ir/buy-follower/

ممنون و سپاس‌گزارم ازت 

حتما
پنجشنبه ۲۴ تیر ۰۰ , ۱۹:۴۷ فرنگ عمه شیوا😍🍭 شصته پای عمو جی کی تو دهنم😐🍭فرنگیس شهید راه فهمیدن

صفا اوردی😂🍭

مرسییی😂🍇

خوش اومدی

مرسی😂💜
پنجشنبه ۲۴ تیر ۰۰ , ۲۲:۱۷ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

خوش اومدی

مرسی*-*
پنجشنبه ۲۴ تیر ۰۰ , ۲۳:۱۶ یاسمینا خون اشام*-* من خر تنهای شهرم:|

سلام خوش اومدی@-@

مرسیییی🍦
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۲:۴۲ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

بی ادب سین میکنی جواب نمیدی

من بودم میخواستم براش قالب بزارم سین زدم:|
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۳:۲۵ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

همممم-_________________- 

اوردمش بیان بکنمش اینه دغت😂😎✌🏻
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۳:۳۶ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

آوردیش چی چی ؟ نفهمیدم #^#

اینه دغ
یعنی اوردمش تورو حرص بدم😂✌🏻
نه خیلی عاشقشی…
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۳ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

هم

که اینطور 

نه خوب باهاش برخورد میکنم:)

اوهوم@-@
جرعت داری خوب برخود نکن:|
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۳:۵۰ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

هم 

حالا موبینی یو هاها ها هاها( رفتن پشه تو گلو🦟) عه هه عه هه

😂✌🏻
دارم انیمه میبینم با کیم#-#
خیلی خوبه ببینش حتما
اسمش هم فروت بسکته ببینش خیلی خوبه*-*
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۳:۵۸ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

درد 

خوبه 

نمخ دوس ندارم 

چارا؟:(
تو که انیمه زیاد میبینی
خیلی قشنگه#-#
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۰۱ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

چون نمد 

آره ول دلیل نمیشه ک اونو ببینم 

 

من دارم بهت میگم ببین:(
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۱۱ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

چرا باید ببینم 

چون قشنگه
نبین اصلا به درک
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۲ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

همم

باش میبینم عهههههههه 

حالا هم برو ادامه انیمه تو ببین 

نمیخوام دیگه حق نداری ببینی
میبینمش همین الانم#-#
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۳۱ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

باوش :d

خوبه به مورچه سلام برسون

:/
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۵۰ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

:|غورباغه واغ واغ میکنه:|||||||||

پس واق واق نکن
جمعه ۲۵ تیر ۰۰ , ۱۴:۵۶ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

با تو بودم⁦(?・・)σ⁩

ولی قورباغه صوفیه
شنبه ۲۶ تیر ۰۰ , ۰۷:۲۱ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

نچ 

سه شنبه ۱۲ مرداد ۰۰ , ۱۸:۱۹ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪Li^ ^li کیوته لیلین🥺🍭

های کیمینی

اینکه بچم انقد کار داره که وقت نمیکنه اصلا اینجور جاها بیاد قلبمو مچاله میکنه:(
شنبه ۱۵ آبان ۰۰ , ۱۲:۵۹ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

هویییی اینجا کسی هست 

بلو اینجایی؟

بلو همه جا هست و هیچ جا نیست
سه شنبه ۲۶ بهمن ۰۰ , ۰۱:۱۸ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

هممممممممم پس کجا میشه پیداش کرد؟

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۰۰ , ۱۵:۳۲ ☆ ℌ𝔬𝔭𝔢 𝔪𝔬𝔫𝔰𝔱𝔢𝔯☆

میشه بش بگی چرا وبش و بسته؟

همممممممم 😔😔😔😔😔😔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan